http://turtlespartyhard.tumblr.com/post/93033952008/im-sure-most-of-you-by-now-heard-of-the-horrible


turtlespartyhard:

im sure most of you by now heard of the horrible thing that happened in FLO with the 2 girls torturing and killing a tortoise. Im glad as hell that they got arrested but reading some of the comments under the news articles seriously disturbs me. Some people just need to realize that just because…

disarms:

mentioning school on the weekend is rude and unnecessary 

(via arelylovescookies)

donutguts:

i relate to this so much

(Source: lambtime, via vonmunsterr)

postllimit:

why iphones gotta take two million years to turn back on after they die like you plug em in and you’re all ready to start texting again but they’re like “nope. i gotta take some time for myself. figure out who i am. you hurt me too much the last time. let me think.”

(Source: postllimit, via meladoodle)

xbitchcraft:

me: yea i have a boyfriend

me: but he ain’t from around here tho

en-gway:

if you didn’t start playing kim kardashian hollywood as a joke then you’re lying

Its true. Thats how the addiction started.

kimkhollywoodposts:

so as a joke i did this to my boyfriend. :’) he hasn’t replied in 4 hours HAHAHAHAHA, shit.

kimkhollywoodposts:

so as a joke i did this to my boyfriend. :’) 
he hasn’t replied in 4 hours HAHAHAHAHA, shit.

the-uncalm-nipples:

nodaybuttodaytodefygravity:

nateriot:

Obama on gay adoption 


yeah totally ruining this country what a horrible guy

Fun fact: Obama has attempted to fix almost everything that he promised to fix, but the republicans have voted almost all of his bills out of congress. He’s not the problem.

the-uncalm-nipples:

nodaybuttodaytodefygravity:

nateriot:

Obama on gay adoption 

image

yeah totally ruining this country what a horrible guy

Fun fact: Obama has attempted to fix almost everything that he promised to fix, but the republicans have voted almost all of his bills out of congress. He’s not the problem.

(Source: holymaurymotherofgod, via arelylovescookies)

thirstingaintdead:

Thick everything. Thick thighs, thick eyebrows, thick lips. Thick maple syrup on my pancakes, thick everything.

(via vonmunsterr)